Διπλώματα Ερασιτεχνικά, Μοτοσικλετών, Επαγγελματικά Γ, Δ, Ε  |  Πιστοποιητικά Επαγ/κής Ικανότητας (Π.Ε.Ι)  |  Ανανεώσεις Διπλωμάτων  |  Ειδικές Άδειες Ταξί  |  Μεταβιβάσεις ΚΤΕΟ  |  Μετεκπαιδεύσεις 

!! Σκοπός μας η εκπαίδευση νέων οδηγών με εξαιρετική οδική συμπεριφορά !!

Κάλεσέ μας τώρα στο 27210 20221 & 6970472002 για οποιαδήποτε διευκρίνηση

ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΗ - ΥΠΝΗΛΙΑ

Τα στοιχεία που αναφέρει η Τροχαία υποτιμούν το πρόβλημα της υπνηλίας ή της κόπωσης ως αίτιας Τροχαίου ατυχήματος, γιατί είναι δύσκολο να τεκμηριωθούν. Βάσει των αναφορών της Τροχαίας, περίπου το 1% όλων των ατυχημάτων και το 3% των θανατηφόρων ατυχημάτων οφείλονται στο γεγονός ότι οι οδηγοί αποκοιμήθηκαν ενώ οδηγούσαν.

 

Ποιες ομάδες οδηγών μπορεί να εμφανίσουν υπνηλία κατά την οδήγηση;

  • Νεαροί οδηγοί
  • Άνδρες
  • Άτομα που δουλεύουν πολλές ώρες
  • Άτομα που δουλεύουν σε εναλλασσόμενες βάρδιες
  • Άτομα που έκαναν χρήση αλκοόλ ή άλλων ουσιών
  • Άτομα που πάσχουν από μη διαγνωσμένες διαταραχές του ύπνου

Ποια είναι τα προειδοποιητικά σημεία της κόπωσης;

Η αδυναμία να θυμηθείτε τα τελευταία λίγα χιλιόμετρα. Οι σκέψεις χωρίς ειρμό, η δυσκολία να εστιάσετε την προσοχή σας. Αδυναμία να κρατήσετε τα μάτια ανοιχτά ή το κεφάλι όρθιο. Επαναλαμβανόμενο χασμουρητό. 'Έξοδος από τη λωρίδα κυκλοφορίας που ακολουθείτε χωρίς λόγο.

 

Τι πρέπει να κάνετε για να αποφύγετε την υπνηλία κατά την οδήγηση;

 

Φροντίστε να κοιμάστε καλά τη νύχτα, ταξιδεύετε με συντροφιά, σχεδιάζετε διαλείμματα σε τακτικά χρονικά διαστήματα, αποφεύγετε το αλκοόλ ή άλλα φάρμακα που μπορεί να σας επηρεάσουν, ζητήστε ιατρική βοήθεια, αν υποψιάζεστε ότι πάσχετε από κάποια διαταραχή του ύπνου.

Τι πρέπει να κάνετε αν καταληφθείτε από υπνηλία ενώ οδηγείτε;

Αναγνωρίστε τα πρώιμα σημάδια της κόπωσης, βρείτε ένα ασφαλές μέρος να σταματήσετε, κοιμηθείτε για 20-40 λεπτά, πιείτε καφέ.

 

Εάν σχεδιάζετε ένα μεγάλο ταξίδι με το αυτοκίνητο:

  • Κοιμηθείτε καλά την προηγούμενη νύχτα. Προγραμματίστε να οδηγείτε τις ώρες που συνήθως είστε σε εγρήγορση και μείνετε κάπου στη διάρκεια της νύχτας.
  • Αποφύγετε την οδήγηση τις ώρες που, λόγω του βιολογικού ρολογιού, οι άνθρωποι νυστάζουν. Οι ώρες αυτές είναι συνήθως νωρίς το απόγευμα (μεταξύ 3 και 4) καθώς και από τα μεσάνυχτα μέχρι τις 6 το πρωί.
  • Εάν έχετε συνεπιβάτες, πιάστε την κουβέντα μαζί τους. Θα σας βοηθήσει να μείνετε ξύπνιοι και εκείνοι θα είναι σε Θέση να σας πουν εάν δείχνετε σημάδια υπνηλίας.
  • Προγραμματίστε διαλείμματα κάθε δυο ώρες. Πάρτε ένα μικρό ύπνο, τεντωθείτε, περπατήστε, κάντε μερικές ασκήσεις πριν ξαναρχίσετε την οδήγηση.
  • Σταματήστε αμέσως εάν νιώσετε οποιοδήποτε σημάδι υπνηλίας.

ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Μην εμπιστεύεστε το άνοιγμα του παραθύρου, τη δροσιά του κλιματιστικού ή τη δυνατή μουσική. Δεν μπορούν να σας κρατήσουν σε εγρήγορση για πολύ.

 

 

Ερωτήσεις ΚΟΚ online

Εξέταση σημάτων online

Σχολή Οδηγών Φώτης Κουκούτσης

Σχολή Οδηγών Φώτης Κουκούτσης

Οικολογική Οδήγηση

Σ χ ο λ ή  Ο δ η γ ώ ν Φώτης Κουκούτσης

Αρτέμιδος 96 - Καλαμάτα - Μεσσηνία
Τ: 27210 20221 | Κ: 6970472002
email: koukoutsisdrive@gmail.com

Διπλώματα: Ερασιτεχνικά - Μοτοσικλετών - Επαγγελματικά Γ,Δ,Ε
|  Πιστοποιητικά Επαγ/κής Ικανότητας (Π.Ε.Ι)  
|  Ανανεώσεις Διπλωμάτων |  Ειδικές Άδειες Ταξί |  Μεταβιβάσεις ΚΤΕΟ |  Μετεκπαιδεύσεις  |